Hydrauliczne pomosty przeładunkowe z najazdem wysuwanym

PAT 100kN - Zewnętrzna rampa przeładunkowa z pomostem z najazdem wysuwanym

PAT

Rampa przeładunkowa z teleskopowo wysuwanym najazdem typu PAT jest nową konstrukcją z szerokiej gamy produktów firmy PROMStahl. Doskonała jakość tego urządzenia jest wynikiem 15 lat doświadczenia w dziedzinie konstruowania i wytwarzania pomostów przeładunkowych. Obsługa elektrohydraulicznej rampy typu PAT, odbywa się za pomocą przycisków umieszczonych na układzie sterowania. Po uniesieniu platformy urządzenia na wybraną wysokość można precyzyjnie wysunąć najazd na żądaną długość, który następnie opiera się na powierzchni ładunkowej samochodu. Jest to ważna zaleta tego rozwiązania, ponieważ umożliwia przeładunek pojazdów, które nie są dokładnie dostosowane do doku. Unikamy zatem ponownego, czasochłonnego dokowania. Podczas czynności przeładunkowych rampa dopasowuje się automatycznie do zmian wysokości powierzchni ładunkowej pojazdu (układ płynnego dostosowania).

Rampa przeładunkowa PAT jest optymalnym wyborem w przypadku, gdy zachodzi potrzeba dobudowania systemu przeładunkowego do budynku. Wymaga to niewielkich przygotowań, a zwiększa się wydajność procesu załadunku i rozładunku.

Rampa przeładunkowa firmy PROMStahl jest elastycznym rozwiązaniem i może być dostawiona do frontu budynku pod różnymi kątami (45°, 60°, 75°, 90°,105°,120°,135°). Daje to możliwość optymalnego wykorzystania wolnych, niekiedy trudnodostępnych powierzchni i zapewnia sprawny przeładunek. Części stalowe rampy i platformy dostępne są w wersji cynkowanej ogniowo oraz malowanej. Opcjonalnie dostępna jest również rampa przeładunkowa ze śluzą uszczelniającą, co wspólnie tworzy kompletny system przeładunkowy, który można w łatwy sposób dobudować do budynku.

Nośność rampy PAT odpowiada naciskowi osi wózka widłowego, z uwzględnieniem najniekorzystniejszego przypadku obciążenia. Rampa przeładunkowa PAT firmy PROMStahl spełnia wszystkie wymagania najnowszej, europejskiej normy EN 1398 oraz posiada oznaczenie CE. Dodatkowo została ona poddana dobrowolnej certyfikacji przez uznane na całym świecie Niemieckie Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego TÜV, otrzymując symbol GS (Geprüfte Sicherheit) potwierdzający bezpieczeństwo urządzeń technicznych.

Istnieje możliwość wykonania pomostu o nośności do 200 kN.

Multimedia

Parametry

Długości nominalne (NL)
2000, 2500, 3000, 3500 mm
Szerokości nominalne (NW)
2000, 2200 mm
Wysokości konstrukcji (LH)
700, 800 mm
Długości nominalne najazdu (LE)
500 mm
Nośność nominalna
100 kN
Grubość wierzchniej blachy platformy
blacha łezkowa 10 mm (10/12)
Grubość blachy najazdu
blacha łezkowa 15 mm (15/17)
Opcje platformy
pokrycie antypoślizgowe, uszczelnienie EPDM
Opcje najazdu
ukosowanie naroży, najazd prosty, zwiększone fazowanie krawędzi
Obramowania
montaż przez spawanie (A6) lub kotwienie z dodatkowymi nogami wsporczymi (A8)
Standardowe zabezpieczenie antykorozyjne
piaskowanie i malowanie 80 μm
RAL
5010, 7016
Opcjonalne zabezpieczenie antykorozyjne
malowanie na kolor z palety RAL, malowanie 160 μm, cynkowanie ogniowe, duplex (cynkowanie ogniowe i malowanie)
Klasa szczelności układu sterowania
IP54 lub IP65
Standardowe funkcje układu sterowania
dwa przyciski obsługowe, przycisk automatycznego powrotu do pozycji spoczynkowej, wyłącznik główny, złącze czujnika bramy
Opcjonalne funkcje układu sterowania
wyświetlacz LCD, obsługa klina pod koło, obsługa świateł sygnalizacyjnych, sterowanie uszczelnieniem pneumatycznym, manualne sterowanie uszczelnieniem pneumatycznym, sterowanie roletą doszczelniającą, sterowanie bramą PROM, obsługa czujnika pojazdu, sygnał zwolnienia bramy
Układ hydrauliczny
kompaktowy agregat hydrauliczny zainstalowany pod platformą, dwa siłowniki unoszenia platformy, wyposażone w zawory bezpieczeństwa, siłownik wysuwania najazdu
Oleje hydrauliczne
Olej standardowy (-20°C do +60°C), olej niskotemperaturowy (-30°C do +60°C), olej bio (-20°C do +60°C)

NL - długość nominalna pomostu

NW - szerokość nominalna pomostu

LH - wysokość pomostu

LE - długość najazdu

MW - całkowita szerokość rampy

A - max. górne położenie

B - min. dolne położenie

Choose your language