Mechaniczne pomosty przeładunkowe

PPF PPFA - Stacjonarny pomost przeładunkowy

Stacjonarny pomost przeładunkowy PP jest nowym elementem rozwoju linii produktów PROM. Jest on przeznaczony dla ramp zewnętrznych i wewnętrznych i znajduje zastosowanie, gdy zmostkowane mają być małe i średnie różnice wysokości pomiędzy krawędzią rampy a powierzchnią ładunkową pojazdu. Pomost przeładunkowy jest zamocowany na głowicy rampy stalowym zawiasem, a w procesie załadunku jest spuszczany na powierzchnię ładunkową za pomocą dźwigni obsługi. Sprężyny naciskowe kompensują ciężar pomostu tak, że PP może być bez problemu obsługiwany przez zaledwie jedną osobę. Od szerokości 2000 mm polecamy zastosowanie dwóch dźwigni, aby umożliwić obsługę przez dwie osoby. Pomost w stanie spoczynku stoi pionowo na krawędzi rampy i jest w tej pozycji ustalany poprzez samoczynne zabezpieczenie przed upadkiem.

Pomost marki PROM spełnia najnowszą europejską normę EN 1398.

Model PPFA wyposażony jest w segmentowy aluminiowy najazd, który dostosowuje się do szerokości przestrzeni ładunkowej oraz różnicy wysokości między poziomem krawędzi górnej rampy a dolną krawędzią przestrzeni ładunkowej pojazdów.

Multimedia

Parametry

Długości nominalne (NL)
1250, 1500, 1750, 2000 mm
Szerokość nominalna (NW)
1500, 1750, 2000 mm
Zasięg górny (A)
175, 225, 265, 310 mm
Zasięg dolny (B)
245, 295, 340, 390 mm
Nośność nominalna
6 ton (60 kN)
Dopuszczalny kąt pochylenia
Według normy EN 1398 użytkowanie pomostu poza dopuszczalnym kątem pochylenia ±12,5% (ok. ±7°) nie jest dopuszczalne. Podana wartość może być przekroczona tylko wtedy, gdy użytkownik wykluczy jakikolwiek poślizg (np. poprzez suche i czyste powierzchnie).

1. Platforma

2. Najazd stalowy (PPF) lub segmentowy najazd aluminiowy (PPFA)

3. Jednostka sprężynowa

4. Dźwignia obsługi

5. Zabezpieczenie przed upadkiem

6. Okucie rampy

NW - szerokość nominalna

NL - długość nominalna

Choose your language